Gorkim Sevvl bana doktor tansiyon için verdi zaten tansiyonum oynuyo benimde 23 ğnde kontrolüm var bende bırakıyım dicem
Sevvl Gorkim bide böyle bakayım ekstra büyün ilaçları kestım ben ne zaman hasta oldum antibiyotik parol adalet vs verdıler 1 hafta sonra gerılık başladı
Sevvl Gorkim kiz bıraktım dıye başıma gelmeyen kalmdı sancılarım 100 e çoktı bugün doktor ağzıma etti bıraktım diye
Fatmas0790 Sevvl doktoruma sordum bende nidicart kullanıyordum kasılma için bebeklere bir zararı olmuyormuş günde 2 yaptım ben doktor tamamende bırakabilirsin demişti
Sevvl Fatmas0790 ya her doktor farklı diyor işte devlette perınatoloji özelde normal kadın doğumcu takıpliyim devlettekı ay hayır sakın içme vs çok zararlı diyince dünde doktorum kazdı 4 e çakardı dozu