Dygky22 ay benim de öyle kadın doğumda herşey mükemmel gidiyor hatta bebekler önden gidiyor haftaları herşeyi aynı😁 perinatolojiye bir gidiyorum biri 1 hafta geride kilolar farklı😁 sağlıkla alalım kucağımıza biran önce inşallah hepimiz yoksa paranoyak olcam ben doğurana kadar😁