Eda_11 merhaba, 12. Haftada kistik higroma görüntüsü sebebiyle bana amniyosentez önerdiler. Bebeğin normal olma ihtimalinin çok düşük olduğunu söylediler. 16. Haftada amniyosentez yaptırdım. Sonuçları temiz geldi.
Eğer ultrasonda bir sıkıntı yoksa burun kemiği vs varsa amniyosentez çok gerekli olmayabilir benim görüşüm. İşlemin 300 de 1 düşük riski var. Acılı bir işlem değil. İşlemden sonra 3 gün dikkat etmek gerekiyor. O kadar. Psikolojik etkisi daha zor yani fiziksel bir zorluğu yok.