Eda_11
Merhabalar benim ilk bebeğimin hiç bir testinde sorun çıkmamıştı 5. Ayda kalbinde anomali tespit edildi sonra bizim amniyosentez yaptırmamızı önerdiler biz yaptırdık fakat hamileliği sonlandırmak gibi bir niyetimiz yoktu böyle şeyleri öğrenmek eşiniz ve sizin için çok önemlidir ona göre hayatınızı bir düzene koyar ona göre bir hazırlık yaparsiniz %1lik bir risk var sonuçlarda kesin sonuç değil maddi imkanı olanlar için nivty testi öneriyorlar sadece anneden kan alınıp Amerika’ya gönderiyorlar %100 sonuç olarak geri geliyor bu arada ben testi yaptırdım bebeğim down çıktı aldirmayacagimi belirttim 7. Ayında kalp atışları durduğu için ölü doğum yaptım ve bebeğim gerçekten de down du şu an yine hamileyim bir taşıyıcılık konusu söz konusu değil bütün testlerimizi yaptırdık ama bir önceki gebelik te böyle birşey yaşandığı için nivty testi yaptıracağız nasipse ona göre hazırlıklı bir şekilde doğuma hazırlanacağız nasipse