Hayırlı sabahlarınız olur inşallah.. 31+2 haftalığız. Ben depremden beri bu yana çok kötü durumdayım. İstanbul’da elhamdulillah sarsılma bir sorun yaşamadım lâkin o acıyı çaresizliği iliklerime kadar hissettim. Çok büyük bir stres içindeyim. Uyuyamıyorum, hiçbir şey yapasım gelmiyor artık. Kötü rüyalar görüyorum. İnanmayacaksanız belki halüsinasyon bile görüyorum bazen. Aileme gitmek istiyorum panik atağım var uçağa yalnız binemiyorum eşim de işini bırakıp gelemiyor. Kayınvalidem Van’dalar onlara da aynı şekilde gidemiyorum. Evde yalnız kalıyorum namaz kılarak dua ederek biraz bile olsa kendime gelmeye çalışıyorum. Bana ve benim gibilere çok dua edin çok ihtiyacım var..😭