Aleynaerayy22 valla kişiye göre değişir ben kullanıyorum çok memnunum. Evin içinde otursun diye kullanıyorum içinde oturtuyorum 5 aylık. Minderle artık sığmıyor ama mindersiz rahat oturuyor içinde. Kahvaltı filan yaparken yemek yerken pusete oturtup yanıma alıyorum. Henüz desteksiz oturmaya hazır değil o yüzden desteksiz oturana kadar sandalye görevi görüyor😂