Aleynaerayy22 3 ayda olsa kullanılacak ada gerekli olup olmamasi kişiden kişiye değişir mesela ben 5.kattayim ve evimde asansör yok ben her çıktığımda bebek arabasi indirip çıkaramam asagi koysam calma ihtimalleri var hem iki çocuk pusete koyarım indiririm cocugumu tutcam bebek arabasınımi.