Aleynaerayy22 Aysenurozs anlıyorum seni evet çok zor 😞 ama gecicek merak etme kullandığın ilaçlar da yapıyor kabizlik
Ayseatr Aysenurozs bnde 5 gün oldu 3 günü çıktım şeftali suyu içtim bol ondan oldu heralde dikiş yerlerinde yanıyor sızlıyor yatıp kalkmak çok zor Allah’ım herkeze acil şifa versin
Aysenurozs Ayseatr evet ya bu dikişler çok sızlıyor korkuyorum vallahi hele yatıp kalkmak çok zor ne zaman geçecek acaba
Ayseatr Aysenurozs ilk doğumda hemen ayaklanmıştim bu 2. Çok zor oldu valla ya bı an önce geçer inşallah
Aleynaerayy22 Aysenurozs evet canım çok acıyordu özellikle sağ taraf dikişlerin bittiği kısım fena yanıyordu bir kez ağladım bile acıdan merak etme ama 15 günden sonra hafifleyecek daha çok benim ağrılarım geçti sadece hafif sizliyo arada
Aysenurozs Aleynaerayy22 bana hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor öyle sürekli değil ama bazen çok sızlayıp yanıyor yarın kontrol var bakalım ne diyecek daha zaman var herhalde toparlanmak için
Aleynaerayy22 Aysenurozs var tabiki zaman daha çok yeni yaran 15 günde hafifliceksin geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçiyor sabret
Aysenurozs Ayseatr benim ilk doğumum ya o sızı zor oluyor işte oturup kalkarken felan bazen yanma oluyor içinde inşallah tez zamanda geçer
6734-99 Cumartesi akşam sezeryan yaptım bu gün taburcu oluyorum günde iki 3 kez çıktım tuvaletime kayısılı meyve suyu içtim sıkıntı yapma gelir