Aysenurozs Kızlar bugün 4. Günüm çok şükür iyiyim ama büyük tuvalete çıkamıyorum dikiş yerlerim sızlıyor sizde durumlar nasıl deneyimli annelerim bunlar normal mi bilgi verirseniz çok sevinirim.
Xxx0101 Aysenurozs canım bende pazartesi doğum yaptım sezeryan ile doktorum probiyotik verdi yoğurtla karıştırıp yiyorum her gün hemen çıkarıyor lavaboya
2aslan_annesi07 Aysenurozs kayısı kompostu bol su tüketin olmadı ayuzbirde activia var probiyotik onu da tuketebilirsiniz son çare lavman oluyo bende 5. Gün çıkmıştım çok ağrım olmuştu tuvalete ciksaniz gaz çıkışıniz da olsa bide bol bol yururseniz çok çabuk toparlanirsiniz Allah in izniyle..
Aysenurozs Xxx0101 yarın kontrolüm var gidince söyleyeceğim çok rahatsız oluyorum ya sizin ağırlarınız ne durumda acaba
Aysenurozs 2aslan_annesi07 hepsini yapıyorum activia denemedim onu da deneyeyim teşekkür ederim ağrılarınız ne durumda şuanda
Aysenurozs 2aslan_annesi07 hepsini yapıyorum denemediğim şey kalmadı ya inşallah hallolur çok rahatsız oluyorum
Edafmo Aysenurozs benim de 6.günüm sezeryan oldum. Duphalac içtim çok sıkıştığımda. Bol bol sıvı tüketmek de lazım tabii ama malesef bende tam çıkamıyorum acıyor 🥺
MasaAll Aysenurozs pazartesi bende doğum yaptım 3. Gün çok hafif çıkabildim bol bol kayısı suyu tükettim kompostosunu içtim bol bol su tükettim inanın çok faydası oluyor
Aysenurozs MasaAll hepsini yapıyorum ya gaz çıkışı var tam tuvaletim geliyor gidip oturuyorum orda çıkamıyorum çok değişik bir şey
Edafmo Aysenurozs bugün biraz daha dayanılabilir halde. Düne kadar gittikçe kötüleşti, bugün ufak bir yangı var dikiş yerimde otur kalk hala kolay değil ama daha iyi
MasaAll Aysenurozs siz fazla fazla yapmaya çalışın çok zorlanırsanız baktınız olmuyo fitil filan yaparsınız doktorunuzla görüşüp
Aysenurozs MasaAll tamam canım teşekkür ederim ağrılarınız ne durumda toparlanabildiniz mi benim kesi yerim sızlıyor normal herhalde ya
bluemom_ Çarşamba günü bende oldum. Arada benim de sızlıyor. Pansumanızı aksatmayın. Bir de bol bol su için.
Aleynaerayy22 Aysenurozs bende 4. Gün falan anca çıkmıştım 1 hafta çıkmamak sezaryan sonrası normal karşılanıyormuş ama birde kabizlik vardı bende çok kötüydü sıvı almaya çalış bol bol kayısı suyu iç