2kizannesi- benimde inanın para aklıma geldikçe canım sıkılıyor ama devlette de doğurmak istemiyorum 😅 aslında istemiyorum da demeyim de çocukları ve doğumu düşününce aklım bulanıyor napacağımı şaşırıyorum. Tabi son doğumum olarakta düşünecek olursak istemiyorum birazda. İlk doğumum devlette oldu doğumhanenin girişinde triyaj odası vardı şansıma 3 kişiydik benden sonra gelenler doğurup çıktılar gördükçe ağlamıştım 😅 bu doğumum sezeryan olacak mecburi 3 gece yatış veriyorlar ve doğum katında çocuklar yasak 2 kişilik odalar eski bir hastane düşündükçe canım sıkılıyor 😢