Deletedmom_69 Haziran’da 4 yaşına giricek kızım, o zaman özel hastanede 2500′e doğurmuştum. O hastane bölgedeki en ucuz hastaneydi o zaman, ama benim doğumumdan 1 sene sonra falan kapandı. Doktorum şu anda Medipol üniversitesi Hastanesi’nde muayene 400 , doğum ne kadar bilmiyorum ama oda 7-8 vardır herhalde. Gerçi 7 falansa gene fena değil ama, benim kafamda çok takılıyor bu meseleye. Şu anda Kartal Şehir Hastanesine gidiyorum muayenelere daha 1 kere gittim geçen ay, şimdi Perşembe günü gidicem. Eşimi hiç kimse olmadığı halde yani tek hasta bizdik almadılar içeriye. Muayeneler neyse de devlette doğum yapmaktan bende çok korkuyorum, anlatılanlardan bildiğim kadarıyla yani. Eşim de devlette doğurmazsın özele gideriz doğuma diyor ama işte parayı düşününce de canım sıkılıyor. Yani ya son ana kadar evde sancı çekip dayanamicak hale gelince kalkıp hastaneye gidicez yada özelde doğurucam. İlk bebeğimde annem, eşim, komşumuz yanımdaydı hep. Sancımı odamda çektim, ntsye bağladıklarında eşim yanımdaydı. Devlette hiç kimseyi yanına almıyolar tek başına yanında artık o gün doğuran kaç kadın varsa onlarla bir odanın içinde sancı çekiyosun 😐