Azeriqizi Nr_avc3 kalp seklinse rahime sahbm ve yatarak gecriyorum hamilelgmi baslarda kanamam vardi simdi iyiyim ama yinede kalkmiyorum is yapmiyorum.20cihaftamiza kadar geldik cok sükür
Nr_avc3 Bahar53 ya ne güzel Rabbim gerçekten hayırlı evlatlar nasip etsin bende çok istiyorum bu ay düşünüyorum normalde korkuyordum ama bu mesajları okudukça motivem inancım yerine geliyor teşekkür ederim ☺️