benimde ters geriye yapışık 14. haftadayız kese ve bebek karnımdan görünmüyor her muayenem alttan oluyor umut ediyoruz ilerleyen haftalarda düzelir gittiğim doktor bu tarz hastalarım oldu ama 12. haftadan sonra rahim düzeldi ben senin gibi rahim yapısına sahip birini görmedim benim hocalarım da görmedi ama tıp kitaplarında var dedi ilerleyen haftalarda düzelmezse manevra ile düzeltiliyor dedi herhangi bi düşük riskin vs yok dedi farklı bi doktora da gittim karnımdan asla görünmüyor kesenin ucu karnıma çok baskı uygulandığında sadece ucu görünüyor