Kucuk_melegim rubeyyisarah benm sancim dun yokdu olarak kasiklarim agriyordu adet agrisi gibi suanda da da oyle hafif hafif
tgcebl Kucuk_melegim ay benimde ağrıyor zaman zaman korkuyorum valla ,bide vajina ağrısı sağımdan soluma dönerken özellikle
Kucuk_melegim rubeyyisarah inşallah kuzum dakikaya gerek kalmadi suyum geldi kanli bi şekilde hemen acile geldk
tgcebl rubeyyisarah valla hiç geçmedi ki 🤣 gece hafif hafif hep ağrıdı ama bence sancı değil çünkü şiddeti artardı yada karnımda kasılma vs hissederdim ,bence üşütmüş vs olabilirim ,amin inşallahhh siz kaç haftalıksınız
rubeyyisarah tgcebl benimde bu gece öyleydi hafif hafif geliyordu sabah düzenli olmaya başladı 39+6 yım 💕💕
tgcebl Kucuk_melegim 37+2 yim ben 38+4 de sezeryan olucam ,az daha beklesin benimki 🤲😊 sizin zamanınız gelmiş zaten, rabbim yardımcınız olsun
Dolphin16 Allah yardımcınız olsun. Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Merak ederim ben doğurdum die yaz bari 🥹🥹
Kucuk_melegim Dolphin16 hastanedeym Nisan olduğunu sanmiyorm baya cokdu avuç içi kadar ve kan rengindeydi ebe normal dedi ama yinede tedirgin oldum
Dolphin16 Kucuk_melegim belkide nişanla suyun bir geldi bilmemki 🤷♀️ benim suyum doğumdan haftalar önce az az gelip çamaşırımı ıslatırdı . Bende altıma kaçırıyorum sanardım. Gece sancım tuttu sabaha karşı hastaneye gittim çişim geldi tuvalete girdiğimde pembe renkli sümük gibi bi akıntı var o nişanmış. Ebe suyumu sordu dedim böle böle bi durum var haftalardır . Baktı patlamamış ben doğumdan önce patlatırım dedi bu arada normal doğum yaptım. O patlatmıştı die hatırlıyorum.
Momlife Kucuk_melegim gayet normal doğumunuz yaklaşmış inşallah bir avazda acısız ağrısız kucağınıza alırsınız bebeğinizi☺️