Yagmurp_ Bana da şöyle söyledi..
Bunu her doktor yapmaz , o topa girmez dedi.Mesela bizim kan bankasıyla anlaşmamız yok ters bir durumda başımız ağrır o yüzden genelde normal doğum yaptırır sonra kistleri alırız dedi.Doğumda yeterince kanama oluyormuş zaten o kistleri de patlatıp almaları lazımmış .Bakalım bir de çapaya sorcam nasıl yapcaklar.. ben bidaha ameliyat olmak istemediğim için doğumla alınsın istedim..