Buket43 Sevsev0940 Bende ilk eflin istiyordum çünkü gerçekten güzel bi isim alışılmış isimlerden degil diye ama mihra ismine karar verdik sonra
Tire35 Sevsev0940 eflinin anlamı ne acaba daha önce birisinden eflin adı koyulmaz gibi vs duymuştum ama emin olamadım
yasolinko Sevsev0940 Sevsev0940 bende eflin koymayı dusunuyorum ama yanına bi isim bulamadım eflin ada olabilir🥰🥰
ryhnlrm Aybkeysllk teşekkür ediyorum :) Allah hepimizin evladını sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah
Aybkeysllk Buket43 evet olsun ikisi de ayrı güzel bence kararsız kalanlar olursa fikir olur herkese :)
Sevsev0940 Tire35 cennete açılan kapı demek cnm bn cok arastirdim kotu bir anlami yok hic karsilasmadim
Arcin Aybkeysllk ikitane oglum var Arda ve Cinar. Ücüncüye hamileyim. Kizim olucak ismini de Lina koycaz.
Eren_umay2 Aybkeysllk Amin inşallah bütün gebelerin Rabbim yardımcısı olsun kolaylıkla doğsunlar inşallah 🤲