dilinkopsunemi-bisus Aybkeysllk oğlum oldu Merih Tuna koyduk ömrü uzun olsun paşamın ama kızım olsaydı Seray yada Nazenin koymayı istiyorduk bidaha evlat nasip olrsa kızımız olursa ikisinden birini koyarız artık 😊
ryhnlrm Aybkeysllk teşekkür ediyorum :) Allah hepimizin evladını sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah