gulgulgul ben dün perinatoloji uzmanına gittim sorun yok dedi baya inceledi hatta bant değil bu yapışıklık falan dedi de içimi inandırsam bide iki kadın Doğum Doktoru bant dedi ya inanasım gelmşyo eşimde kızıyor ADam perinatoloji uzmanı bantsa bant derdi babasının oğlu muyuz diyo ama ayrıntılı için Bebek küçük dedi 19 da en erken oluyor ya ayrıntılı rn erken organlar o zman gelişiyor