Merhaba tüm hamile dostlarım 🙏❤️
Benim gibi ilk gebeliği olup çok korkan arkadaşlarımı bir nebzede olsa aydınlatmak ve rahatlatmak için yazmak istedim, güzel anneler
Ben 38+4 haftalık hamileydim cumartesi akşam saat 10’da başlayıp ara ara giden sancılarım başlamıştı, sonra saat gece 1e kadar yarım saat arayla devam ediyordu bol bol evin içinde yürüdüm, squat yaptım ve bu arada sancı sayarla sancılarımı takip etmeye devam ettim saat 3 de sancılarım 5 dakikada 1e düşmeye başladı hemen kalkıp duş aldım nefes egzersizleri yapmaya başladım duşta sıcak suyla yarım saat kadar kaldım sonra eşyalarımı hazırladım saat tam 5de suyum geldi hastaneye 5.30 da vardığımızda 4 santim açıklığım olmuştu doktorum nsteye bağladı sancılarım vardı sancı odasına aldılar kendi sancımla 6ya kadar biraz daha açılmasını bekledim ve tam saat 6.20 de dogumhaneye alındım 6.35 de prensesim doğdu onu aldığım zaman kucağıma tüm sancıları unuttum harika bir duyguydu şuan biraz dikişlerim var tabikide açıyor ama çekilmeyecek gibi değil bana sen normal doguramazsın çok korkuyorsun diyen herkesi şok ettim 😂 Korkmayın rabbim gücünü kuvvetini veriyor biz anneyiz başaramayacağımız şey yok allah herkese güç kuvvet versin ❤️