Nefesliva Sakaryali54 siz sakaryada hangi hastaneye gidiyorsunuz bende 7 kasımda sezeryan olacam inşallah
Sakaryali54 Nefesliva valla sakaryada olsam konak hastanesine gderdm sedat beye ama orda dglm malesef ablam ona gidiyo bi de metin mutluya gidiyo
Erenreyyan Busra_5461 10 gün önce spinal sezeryan oldum çok rahat geçti benim hem ameliyat hemde sonrası
Sakaryali54 Balkiz hmmm bnde panik haldeym 40 gun vr normalde ama o kdr kalmicak suyumz fazla agrimiz cok dayanamiyorm bazen agrilara sancilara 20 kasim dedi doktor ama bakalm.sezeryan olmak istiyorm doktor da normal diyo ama bu panikle bn bayiliirm kesn