Busra_5461 canım bende 6 Kasım da sezaryen olacağım rabbim nasip kısmet ederse 36+0 da verdi günümü benimde isteğe bağlı sezaryen olacak ama genel anestezi istiyorum ben belden uyuşturma yöntemlerin hangisi olursa olsun sonrasında bel ağrısına yol açıyormuş diye duydum o sebeple genel istiyorum. Kardeşim genel anestezi ile 2 Doğum yaptı ilkinde sonda takıldı ikincisinde istemiyorum dedi taktırmadı bilgin olsun sorun dr unuza bence..