İlk Ankara Şehir Hastanesine gitmiştim, eşim polikinlik koridoruna bile giremiyordu. Bu açıkçası bana garip geldi. Daha sonrasında öğrendim ki doğumda yanında eşin kalamıyormuş refekatçi olarak bu da benim isteğime biraz ters.
Bu sebeple özel hastanede devam ediyorum eşim her zaman yanımda oluyor bu süreçte.
Aslında önemli olan sizin öncelikleriniz.