Gulsbaby Emzik philips avent aldım tutacağını düşünerek 2 kutu aldım hatta :) bibs almayı düşünüyorum bir iki tane kauçuk..
biberon çok araştırdım ihtiyacım olacağını düşünüyorum çünkü dekorzblog tavsiyesiyle comotomo 0-3 ay aldım .. red yapmazsa severse 3-6 ay da almayı düşünüyorum canım