Mervetnl gamzeliyarim28 ben ebebekten baby plus aldım. Açıkçası memnunda kaldım. Kokusu yok denecek kadar az ve içeriğinde zararlı olabilecek bir şey göremedim ben. Bugün en temiz denende bile kimyasal var. İlerde de bununla devam etmeyi düşünüyorum.