Filizceran Kızlar benim de bugün şeker yüklemesi yapıldı yüksek çıktı doktor çok kilo aldigin için olabilir dedi tekrar yapılacak 10 kilo aldım bu arada. 😲
Dmn-rumeysa81 Filizceran geçmiş olsun ben 3 kilo aldım ama şaşırdım şeker çıkmasına pekte yemem şekerli şeyler ama tabi ekmek meyve de aynı sonucu veriyormuş
Oyakubra Yarenelibol ben 27 yim bana yaptılar yapıyolar canım zaten önce ölçüyolar gerekiyosa yapıyolar
Dmn-rumeysa81 Oyakubra 102 az ama neden öyle verdi ki benim açlık 78 glikozdan sonra ölçtü 153 3. Ye ölçmedi
Dmn-rumeysa81 eminedumankaya genelde 2. Yüksek çıkmıyor ama yine de tekrarlamak gerek dedi zaten pek bişey yemiyorum 3 kilo aldım sadece ama meyveyi abartmış olailibirim bu hafta ondan olmuş olabilir
Glitter Dmn-rumeysa81 benim 140 cikti doktor diyet veremem ama ekmegi azalt ve kepekli ekmek tercih et dedi. Baska bir sinirlama getirmedi. Normalde karbonhidrat cok tuketen biri degilim
Oyakubra Dmn-rumeysa81 Az oldugu icin verdi cabuk acikiyomusum o yuzden karbonitrati kesti protein agirlikli diyet verdi
Dmn-rumeysa81 desagr yarım porsiyondan kastın ne gün içinde 1tane elma 2 mandalina 1 muz yarım armut yiyorum genelde bu kaç porsiyon yapıyordur acaba 😂🤔
desagr Dmn-rumeysa81 Bi seferde tam elma yiyemiyorum yarısını yiyebiliyorum ondan sonraki öğünde küçük bi mandalina yiyorum diğerinde de elmanın kalan yarısını🤦🏽♀️ Çook zor ama yapcak bişey yok malesef
Mrry mineeeee ben armut yüksek diye biliyordum havuç iştah açar dikkatli tüketin☺️Yeşil elma sizin için en iyi meyve greyfurtta öyle
Muhammedamine Yarenelibol 27+4 de yaptırdım ben neden yapmasınlar yaparlar özel hastanede 30 tl ye yaptırmıştım ben
Mrry mineeeee köy ekmeğinin de beyaz ekmekten farkın yok ki ekşi mayalı olması önemli siz esmer ekmek tüketin posa kan şekerimi dengeler ona dikkat edin korkmayın ya biraz dikkat etseniz düzelir
Merobebe Yarenelibol bana dr um 28.haftaya randevu verdi ve şeker yüklemesini istedi 28. Haftada geç değil Yani sizde yaptırabilirsiniz isteyin drunuzdann
Swraksya Benim 75 gr şeker yüklemesi oldu açlık 101 ilk yarım saat 157 Bi saat 189 90.dakika da 152 çıktı.. Bana da diyet verdi ama liste şeklinde değil ilk Bi hafta dikkat edicem ara öğünlerde meyve yoğurt şeklinde eğer iyiye giderse insülin gerekmez dedi bakalım şeker aleti aldım..
HulyaKrg mineeeee beyaz ekmek degildir bence o meyvede seker orani dusuk olanlaardan az miktarda belki.