Dmn-rumeysa81 Arkadaşlar 25+1 haftalık hamileyim bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 78 sonrası 153 çıktı yüksek 2 gün sonra tekrar ölçelim dedi doktor nelere dikkat etmem gerek yiyecek olarak sizce? Çok şekerli şeyler yemiyorum ama meyveyi sık tüketiyorum ne yapmalıyım?
desagr Dmn-rumeysa81 Benimde 157 çıkmıştı direk diyet verdi. Günde 3 öğün yarım porsiyon meyve yiyorum 🤷🏽♀️
HalisEbruoban Dmn-rumeysa81 canim 140 uzeri risk tasiyo benim 155 cikti meyveyi yesen bile aksam degilde oglen yiyebiliyosun ben tatlida yedim ama tatli yedigimde yuruyus yaptim beyaz ekmek pirinc bezelye gibi seyleride az tuketmen gerekiyo ben bi sorun yasamadim kizim 39 haftalik dogdu ama dikkat etmezsen iri bebek oluyo suyu fazla olabiliyo ama hic korkma zor degil
masisi Dmn-rumeysa81 benim 185 cıktı doktor diyet dedi beyaz unlu vs herşeyi yasakladı. Meyveyi yoğurtla tüketebiliyorsam o şekilde değilse az yemeye çalışıyorum pek yürüyüş yapamıyorum ama kilo bile vermeye başladım. Bebeğim için aç geziyorum desem yeridir arada canım öekince tatlı eşiminkinden bir iki çatal aşırıyorum hepsi bu ☺️
Mrry Dmn-rumeysa81 en başta ekmek yok 🚫 makarna pilav onlardan uzak durmanız gerek sabah bir dilim veriliyo şeker çıkarsa diyetinde doktor tatlı yememek kadar karbonhidrat uzak durmak gerek
Dmn-rumeysa81 desagr yarım porsiyondan kastın ne gün içinde 1tane elma 2 mandalina 1 muz yarım armut yiyorum genelde bu kaç porsiyon yapıyordur acaba 😂🤔
mineeeee HalisEbruoban insülin iğnesi filan verdiler mi size acaba.benimde yüksek cikti.simdi iki hafta şekerini ölcecegim . 2 hafta sonra 140 in üzerinde ise insülin vercekmis doktor.Size nasıl uygulama yaptılar
Yarenelibol Bn yaptırmadm şeker testi ya zamanım geçmişmidir kızlar😥 28 haftalığım yapmazlar demi artk
Oyakubra Yarenelibol ben 27 yim bana yaptılar yapıyolar canım zaten önce ölçüyolar gerekiyosa yapıyolar
Muhammedamine Yarenelibol 27+4 de yaptırdım ben neden yapmasınlar yaparlar özel hastanede 30 tl ye yaptırmıştım ben
HulyaKrg Hamur isi pirinc beyaz ekmek sekeri yuksek meyveler makarna yememen gerekiyor cnm gecmis olsun
mineeeee Mrry her öğün 2 dilim ekmek vermiş diyetisyen bana .demek çok ekmek vermiş. ben azaltayim en iysi ekmegi
eminedumankaya Dmn-rumeysa81 çok geçmiş olsun ilk yükleme benimde yüksek çıktı 2. Yüklemede sorun yoktu yinede doktorum bana meyve yeme dedi en azından haftada 1 yada 2 yemelisin dedi ve bolca sebze yemen daha iyi dedi un tuz şeker yağ bunları kısıtlı kullanmalısın bol su içmelisin
Dmn-rumeysa81 eminedumankaya genelde 2. Yüksek çıkmıyor ama yine de tekrarlamak gerek dedi zaten pek bişey yemiyorum 3 kilo aldım sadece ama meyveyi abartmış olailibirim bu hafta ondan olmuş olabilir
Mrry mineeeee ekmek asıl şeker çıktığın da uzak durulması gereken şey ama size esmer ekmek vermiştir sağlıklı karbonhidrat alımı için beyaz ekmek değil dmi ekmek pirinç yoktur bulgur pilavı vardır tahıllı makarna olabilir
Mrry mineeeee meyveniz posa alımı için ölçülü şekilde meyve de tüketmeniz gerekmekte armut üzüm şeker oranı fazla olan meyveler size ölçü bildirdimi bütün gün meyve yazıyor diye meyve öğününde armut üzüm yemeyin demedimi mesela
HulyaKrg mineeeee beyaz ekmek degildir bence o meyvede seker orani dusuk olanlaardan az miktarda belki.
mineeeee Mrry köy ekmeği verdi sadece .ben bu diyetisyen in dediklerine uyarsan hep aynı kalacak şekerim galiba😔
mineeeee Mrry armut şeker oranı düşük bir meyve yiyebilirsin dedi mesela.nar ,üzüm,havuç bunlardan uzak dur dedi sadece
Mrry mineeeee ben armut yüksek diye biliyordum havuç iştah açar dikkatli tüketin☺️Yeşil elma sizin için en iyi meyve greyfurtta öyle
Mrry mineeeee köy ekmeğinin de beyaz ekmekten farkın yok ki ekşi mayalı olması önemli siz esmer ekmek tüketin posa kan şekerimi dengeler ona dikkat edin korkmayın ya biraz dikkat etseniz düzelir