Feriha07 Syma_07 Bende etlik şehir hastanesine gidiyorum. 15. Haftadayım. Takip kartı gibi bir durum yok :)
Esayser Syma_07 Sağlık ocağı veriyor aşılar ve kontroller için ama etlikte bende böyle bişey görmedim perşembe günü sezaryen için gün alacağım . Odalar tek kişi ve iki kişi olarak belirlenmiş boşluk durumuna göre hangisi denk gelirse onu veriyorlarmış
Syma_07 Nesebasol kaçıncı haftadasin gebelik takip kartı diye bişey duydum devlettede veriliyor diyolar
Nesebasol Syma_07 37 haftalık hamileyim sezaryen için gün aldım bile,ama duymadım öyle bir şey artısı ne oluyor yada eksisi siz biliyorsanız merak ettim ☺️
nergizbaran01 Nesebasol benimde 2. Gebeliğim ilki sezeryan oldu kaçıncı haftada alıyorlar seraysana bende etlik şehir hastanesi gidiyorum
Nesebasol nergizbaran01 39+2 için gün verdiler Şuan 37 haftalık hamileyim doğuma kadar 2hafta daha gideceğim takip için bir problem olmazsa 27 şubatta doğum yapacağım inşallah🌸
Feriha07 nergizbaran01 Geçen hafta cinsiyetin tam belli olmadığını ama erkek olabileceğini söylemişti doktor, bende kesinleşmesi için 16. Haftayı bekliyorum 😇🙏
melike098 elayaz_ Kadriye doktor bebeğin boyu kilosunu söylüyor mü 31 haftalık oldu bebegim hangi doktora randevu aldiysam söylemedi
elayaz_ Syma_07 kadriye erdoğan oya aldemir Samet Kutluay hangisine denk gelirse ondan alıyorum üçündende çok memnun kaldım