_almirasmom ilkanneyim06 onların ya suyu azalmıstır ya annede anormal lık vardır banada doktorum oyle soyledı sancın gelmedı surece bebegın beslenmesınde problem olmadı surece 39. Haftada alıcaz dedı
jcwh03 @ilkanneyim06 bize de doktor 39 olunca alırız dedi tam bilmediğim için soruyorum doktorların 39 dediği hafta 38+3 gibi günler mi yoksa 39+3 günler mi
Yeknese ilkanneyim06 merhaba ben de 36 haftayım, ne kadar kalırsa o kadar iyi bence. Kac gündür gece uyuyamıyorum ağrılardan, sağa sola dönemiyorum ama annelik işte
ilkanneyim06 Yeknese daha doğmadan anne olduğumuzu anlamamız hayret edilesi karnına düştüğü an bebeğin için herseye katlanmaya calısıyosun cok garip nasıl bir histir ki nasıl büyük bir sevgidir ki bu bunu seve seve cekiyoruz allahım ne büyüksün🥹💙
Laika ilkanneyim06 bizde 36+4 aynı durumdayız hemen gelsin istiyrz bu son günler geçmiyor hatta bebiş biraz tombik önden gidio eşimin dr.a ısrarlarına rahmen 39u bekleyelim dedi ne kadar kalırsa ciğerleri o kadar iyi gelişiyormuş o yüzden mecbur beklicez artık 🥰
ilkanneyim06 Laika mecbur beklicez yapıcak bisi yok doğuncada biraz daha icerde kalsa mıydın demezsek iyi 🥹😁😁
ilkanneyim06 Laika uykusuz günler yakındır bu günlerimizi güzel gecirelim insallah sağlıkla gelsinler 💖💖🧿🧿🧿