Kızlar merhaba yarın itibariyle 36.haftaya giriyorum gün geçtikce ağırlaştığımı hissediyorum karnımın çıktığını zannettiğim 20. Haftada karnım yokmuş meğer çok garip.. doktorum 39. Haftayı doldurup alalım dedi sezeryan için ( ilk gebeliğim ) ama ben 38+⅔ gibi alınsın istiyorum bi an önce kavusmak istiyorum oğluma sizce gelmezse eğer beklemeli miyim? Yani 3-4 gün önceden gelse ne olacak ki sizin fikirlerinizide merak ediyorum