Ben rahim filmi sayesinde hamile kaldığımı düşünüyorum, aslında bir tedavi yöntemi değil sebepsiz kısırlık nedenini öğrenmek için bakılıyor. İki yıldır hamile kalamıyordum, tüplere bakılıp duruma göre aşılama yapılacaktı. Tüplerime bakıldıktan sonra açık olduğu herhangi bir sorun olmadığı söylendi. Bir ay sonra hamile kaldım ne yazık ki kimyasal gebelik oldu, üç ay sonra tekrar hamile kaldım şu an 24 haftalık hamileyim. Az bir yapışıklık varsa bile rahim filmi esnasında açılıyor, bence faydalı bir yöntem