Seher38365 kesinlikle çektirmenizi öneririm. İmkanınız varsa özelde çektirin. Ağrısız rahim filmi diye geçiyor ve gerçekten kendinizi rahat bırakırsanız çok kolay geçiyor. Bende lekelenme kanama vs hiç olmadı. 1 yıldır çocuğumuz olmuyordu, eşimde bende hiçbir sorun yoktu. Rahim filminden 2 ay sonra hamile kaldım. İstanbul Fulya açık emar’da çektirdim, 1 yıl önce 1500 tl gibi bir ücreti vardı. Allah gönlünüze göre versin, saglıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻