Mucizelerim_ Haklısınız. Ya açıkcası paket alacak durumum var şu an ama dediğin gibi ekstra bir şey çıksa beni de aynı şekilde çok yıpratır. Evet özelde kendimizi prenses hissettiriyorlar ama doğumda aksilik olsa doğum sonrası bebekte sıkıntı yoksa yeterli yoğun bakımları bile yok. Her şey inşallah olumlu gider ama ya gitmezse diye düşünüp tam donanımlı bir yer daha iyi olur diyorum kendimce