Merveyagmur25 Diyarbakırda yakalandık depreme evimi yıkılmadı ama inanılmaz korku yaşadık 2 çocukla ve ben 37 haftalık hamileyim nasıl kaçtık bilmiyoruz incelemeler tamamlanamadığı için eve giremiyoruz çok şükür ki yan yanayız hep buna şükrediyorum hepimiz yaşıyoruz ama şuan doğum yapmaktan çok korkuyorum inşallah herşey yoluna girip evimize girdikten sonra olur başkasının evindeyiz bu durumda olursa iki çocuğu kime bırakırım hazırlığım evde naparım bilmiyorum