Merveyagmur25 merak etmeyin şu an Türkiye genelinde herkes diken üstünde ve tedirgin. Bende İstanbul’da yaşıyorum ve pazartesiden bu yana gece uykusu asla uyuyamıyorum adeta nöbet tutar gibiyim ama kızdığım şu konu var ki normalde gündemde olmayan bir konu nedense hep bi yerde deprem olunca gündemde oluyor. Marmara depreminin olacağını herkes biliyor ama taktir Allah’ın. Senelerdir olan bir söylenti ve hala bi önlem yok anca deprem olacakta olacak. Allah sonumuzu hayır Etsin yerden ve gökten gelecek olan müsibetlerden korusun