kubiko__ mustafatma43 aynen öyle birde ilk gebeliğimde düşük olduğu için o yüzden takmıştım. Sonra rahatlattınız içimi baya çok sağolun 🤗
mustafatma43 kubiko__ içini rahat tut bir düşük oldu benim 6 haftalık 1 mol gebelik kürtaj oldum smdi ise çok şükğr 4 aylık hamileyim sabr sabr kmseyi dinlememekte geciyor hayatım
Naz1616 kubiko__ benimde değerlerim hızlı yükseldi doktor ikiz gebelik olabilir dedi dış gebelik falan demedi hiç sonra kese göründü bebis göründü 1 taneymiz demek bunyeden bünyeye değişiyor yükselmesi