_almirasmom Lazz61 ılk gebelıklerde 39. Haftada alıyo doktorlar bende 38. Haftada alın dedım ozel klınıge gıtmeme ragmeb maalesef dedı
Lazz61 _almirasmom benim diğer 2 si 38 de alındı bunu bilmiyorum kaçta alacaklar. 20 snde randevu var sorudan bakalım