Duygu_0147 Son 24 gün diyelim 10 Mart Cuma günü ALAHIN İZNİYLE İNŞALLAH oğlumuzu kucağımıza alcaZ🤲🏻çok şükür bin şükür diyelim 2 .ci sezeryan olcak. Bakalım hayırlısı ınsallah ıyı geçer
_almirasmom Lazz61 ılk gebelıklerde 39. Haftada alıyo doktorlar bende 38. Haftada alın dedım ozel klınıge gıtmeme ragmeb maalesef dedı