hanifeee-yusuf @Lina-Annesi Tsh değerim 4.8 canım. 13+4 hamileyim . ilk kullandığımda hiç yaramadı değerim aynı. 12 gündür başka ilaç kullanıyorum . 16. Haftada telrar gitcem sonuç nasıl olacak.
Asfgjhdd__00 Kubra0123 canım ilacı kullandığından beri herhangi bir durum yasiyomusun ben levotiron 100 mcg kullanıyorum 3 gün oldu her gece uykumdan kalkiyorum nefesim kesilerek ama tansiyonum 11.5 falan normal yani ama gözümü kapatıp uyuyamıyorum geceleri bu ilacı kullandığından beri mesela saat 3.38 şuan saat 2 den beri ayaktaym uyuyamıyorum istesemse baş dönmesi oluyo uyuyamıyorum tansiyonum hep aynı ama hamilelik çok Zor geçecek belli 😁
Kubra0123 Asfgjhdd__00 kaç haftalık hamilesiniz benim bugün 7 haftaya girdik. İlacı bende üç gündür içiyorum. Suanlik gebeliğinde ilacinda vermiş olduğu yoğun bir belirti yok. Sadece aşırı üşüme var. Buda troidin yan etkilerini arasındaymis bilmiyordum. Birde her gebeligin belirtileri farklı oluyor. Çok geçmiş olsun. Doktor bana euthyrux vermsti sonra kendimi iyi hissetmeyince levatroin kullanmaya başladım. Doktora danışın belki sizede eutyrox iyi geleblr. İkiside aynı ilaç ama firma farklıyms sadece
Asfgjhdd__00 Kubra0123 canım 22 haftaligim şuan troid ilacı yapmiyormus meğer coraspinle ikisini aynı gün alınca beni gece rahatsız ediyormuş bende çok üşüyorum hiç soğuğa gelemiyorum dışarı çıkip arabaya binene kadar atla karayi seciyorum yeminle çok zor bir durum ama Allah daha beterinden korusun inşallah sizin içinde sorun olmaz bu hastalık sağ salim alırız bebisleri elimize ☺️
Kubra0123 Asfgjhdd__00 inşaallah sağlıcakla alırız kucağımıza 🙏 Birde havalar çok soğuk özellikle hamillerde idrar enfeksiyonu artıyormuş. Dikkat edin ayaklarınizi sıcak tutun şimdi. Enfeksiyon çikti antibiyotik kullanmaya başladım. İns bir an önce atlatirim.
Temsi_esma Bir yıldır ilaç kullanıyorum canım ilacın dozu iyi gelirse 1 ayda düşüyor az gelirsede doktorlar kan değerine bakiyor dozunu ona gore yukseltiyorlar bir kaç aydır aşağı yukarı aynı seyirlerde tsh degerim aynı dozda kullanıyorum değiştirmedi
Temsi_esma Mine34 Düzenli kullanınca düşüyor içini ferah tut ben alarm kuruyorum sabahın erken saatlerinde içiyorum en az 1 saat bir şey yemiyorum etki etmesi için şuan tsh 1.61 düştü
Zeyneparsln Lina-Annesi Benğm gebeliğin başlarında 16 ya çıkmıştı aşırı yüksekti 100 mg levetron kullanıyorum iki ayda normale 0 a döndü ama ilaç doğuma kadar devam
Asfgjhdd__00 Kubra0123 inşallah canım bende bugün sabahtan beri tansiyonum oynuyo 9w kadar düşüyor normalde hep yükselirdi anne olmak çok zor vallahi sende dikkat et canım ☺️
Temsi_esma Lina-Annesi 2.5 aşağısında olması gerekiyormuş tsh değerinin gebelikte biraz yüksek ama ilaçlarını düzenli kullanıyorsan düşer hemen endişelenme
Temsi_esma Mine34 benimde öyleydi ilaçlar fayda etmiyordu şimdi alarm kuruyorum aynı.saatlerde içmeye çalışıyorum canım sende öyle yap