Kubra0123 canım ilacı kullandığından beri herhangi bir durum yasiyomusun ben levotiron 100 mcg kullanıyorum 3 gün oldu her gece uykumdan kalkiyorum nefesim kesilerek ama tansiyonum 11.5 falan normal yani ama gözümü kapatıp uyuyamıyorum geceleri bu ilacı kullandığından beri mesela saat 3.38 şuan saat 2 den beri ayaktaym uyuyamıyorum istesemse baş dönmesi oluyo uyuyamıyorum tansiyonum hep aynı ama hamilelik çok Zor geçecek belli 😁