Karaca61 bende Emre beye gidiyorum. Doktor bey çok iyi zaten ablamda ona gitmişti eskiden devletteydi.
Randevular çok dolu oluyor nasıl yapıyorsunuz. Çalışıyorsanız ayarlamak zor oluyor. Baya önceden 3 er hafta aralıklarla 2 randevu alınır mi acaba diye düşündüm istediğimiz vakit gidebilmek için