Crnmrym Balıkesir Bandırma da olanlar var mı ? Hangi doktora gittiniz ? Memnun musunuz önerir misiniz ?
Karaca61 Crnmrym özel kliniğe gidiyprım emre merter mart xok iyi bir doktor devlete gidiceksen alihan tığlı yı öneririm
minnakkurabiyelerim Crnmrym ben Erkan Coşkun a gidiyorum memnunum bursa da doğum yaptırıyor. Devlette de Nazlı hanımı öneririm kendisi çok daha iyi şartları hakeden bir dr.
Neslihan41 Ben Aylin hanıma gidiyorum memnunum ama Ahmet beye keşke gitseydim diyorum.Bu zamana kadar Aylin hanım takibimi yaptığı için değiştirmek istemedim
Aysnshn3- Neslihan41 neden acaba ben de ahmet bey e randevu aldım 19 haftalık gebeyim ama hiç bilmiyorum doktoru tavsiyeniz veya bildikleriniz varsa söylerseniz çok sevinirim
XxXmelXxX Ben özel olarak ilhan beye devlet olarak alihan beye gidiyorum ikisinden de çok memnunum şuan 35 haftalık normal doğum düşünüyorum. Devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum tabiki doğumdan sonra memnuniyet nasıl olur bilemem
Neslihan41 Aysnshn3- Aylin hanım ayrıldı hastaneden Ahmet beye geçiş yaptım.Mert bey var onu da tavsiye ediyorlar
Aysnshn3- Neslihan41 ahmet bey ile devam edicem sanırım. Normal doğum istiyorum ama bazı doktorlar sezeryen yanlısı oluyor, ahmet bey için bilginiz var mı
Neslihan41 Aysnshn3- Bu geçtiğimiz pazartesi gittim ilk kontrolüme.Kadinlarin geneli normal doğum yapabiliyor sende dogurursun bence dedi.40.haftaya kadar bekletiyorum sonrasında riske atmıyorum sezeryana alıyorum dedi. Açıkçası sıkıntı olmazsa 41 e kadar beklemek istiyorum bekletir mi bilemicem 🙄
Gebe_hanim Aysnshn3- Neslihan41 Merhaba acaba fiyatlar nedir doğum paketi falan mı aldınız bide doğumu bursa da bir hastanede yaptırıyolar gibi bir şey duymuştum bilginiz var mı?
Aysnshn3- Neslihan41 inşallah bir sıkıntım olmaz biraz korkuyorum ilk gebeliğim. Yarın gideceğim tekrardan bu hafta ayrıntılı ultrason yapılacak bakalım bir fikir söyleyecek mi bana da
Neslihan41 Aysnshn3- Benimde çok stresli korkulu geçti az da olsa bazı sıkıntılwr vardı ayrıntılı ultrasondan sonra rahatlamıştım.Gebeliğin tadını çıkarmaya bak derim.
Aysnshn3- Neslihan41 çok şükür bir şeyi yokmuş iyiymiş 🤲 baya rahatladım bana hiç benzemiyor aynı babası 😂
Aysnshn3- Gebe_hanim henüz fiyatları sormadım ben ama emre bey bursa’da yaptırıyormuş. O yüzden ondan vazgeçtim. Ahmet bey e gidiyorum royalde
Neslihan41 Gebe_hanim Doğum ücretini sormadım daha.Ahmet bey burada yaptırıyor doğumu.Ama duyduğum kadarıyla sezeryan 9500 normal 8500
agustosboceklerim2 Neslihan41 özel sağlık sigortası karşılıyor mu bunları bilginiz var mı sizin sigorta biz varmı varsa hangisi
Gebe_hanim Neslihan41 Çok teşekkür ederim ❤️ Doğum paketi falan yok sanırım öyle duymuştum Ağustosta doğumum Allah nasip ederse inşallah daha da yükselmez 🤷🏻♀️
s_awsa agustosboceklerim2 özel sağlık sigortası geçiyor ama hamilelik için ekstra sigortaların paketleri var zamanında yaptırdıysanız onlar da geçiyor