Annecim58 Kelebek33 3haziran dedi ama muhtemelen Mayıs sonu gibi olur 2.gebeligim erkek bebiş💙 haftaya kontrole gidecegim inşallah neredeyse 2aydir gidememistim 24.haftaligim
ardensmom34 Annecim58 banada doktor 3 haziran demişti aynıymışız ☺️ ama 27 haftalık olduk biz sen nasıl 24 tesin ki
Nesnes28 19+3 üz bizde kızım olucak inşallah 5 temmuz son gün gözüküyor ama doktorum 22 haziranda alacağını söyledi. İlk oğlum ekim doğumlu bunda ne alıcam nasıl yapıcam hic bilmiyorum sadece anne yanı portatif beşik aldım 🥰
Mercimekminik 23+4 olduk oğlumuz olacak haziran ilk haftası gözüküyor bakalım mayıs sonu mu olacak haziran başı mı sağlıkla gelsinler 😃😍💙
Emineliyaa Ipek_2017 Yaaa aynı gün doğum desenize olursa eğer… Benim oğlumda 20 haziran 2019 doğumlu 😅😅
ddilaraas 22+0 ultrasona masallah neredeyse hepimiz aynı dönemlerde doğuracaz hep bir buraya hıkaye yazarız artık sağlıkla gelsin masallah hep erkek bizim de insallah bir paşamız geliyo💙💙
Fgbebek-1 Benimde oğluşum olacak inşallah Haziran 21 ama bakalım ilk gebelik 21+4 günlük olduk maşallah 🧿 evet bu sene erkek senesi ama kızda çok var
elayaz_ Kelebek33 20+3 haziran 28 doğum gözüküyor ama ben nedense daha erken olur diye düşünüyorum hep 😃 kızım olucak Allahın izniyle çok fazla bel bacak kalça ağrısıyla geçiyor malesef
Alimenur Kelebek33 21+2yiz bizde haziran 23 görünüyor Kızımız olcak inşallah 15.haftanın sonundan beri hareketlerini hissediyorum şükür 1 haftadır aşırı kıpır kıpırız Sağlıcakla gelsin yavrucaklarımız😍🥹
butterfly35 dilos011 geçmiş olsun canım benim Rabbim sağlıkla vaktinde kucağına alabilmeyi nasip etsin aminnn