Kelebek33 Merhaba anneler nasılsınız kimler benim gibi haziranda doğum yapacak kaç haftalıksınız nasıl gidiyor hamilelik ve cinsiyetler ne
Deletedmom_52 Kelebek33 bizde şuan 19 haftalığız ama bakalım haziran annesi mi olacağım temmuz mu Rabbim hayırlısıyla getirsin o günleri❤️
Daisy0000 Kelebek33 21+2deyiz ,cinsiyet erkek💙Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah😌Ani kilo alımlarım dışında çok şükür ağır bir rahatsızlık durumum yok
Sibelunalhasan 22+3 üçüz bı gün iyiyiz bı gün kötü günüm günümü tutmuyor. Nasip olursa oğlum olacak 🤗
dilos011 23 haftalık olduk ama depremden dolayı enkazdan çoktık çok şükür ama Hamileliğimi unuttim desem yeridir çok sukr sağlıklıyız bizde 2. Gebeliğim
butterfly35 dilos011 geçmiş olsun canım benim Rabbim sağlıkla vaktinde kucağına alabilmeyi nasip etsin aminnn
Emineliyaa Benimde hazirannn kısmetse kızım olucak inş 😅 oğlumuda 20 haziranda doğum yapmıştım kızımada 15 haziran dedi bakalım kısmet artık 😅😅😅
Ipek_2017 Emineliyaa bana da 15 Haziran dedi doktor ama Allah’tan birşey olmazsa 5 gün daha bekleyebiliriz dedi 20 Haziran evlilik yıldönümümüz diye sağlıkla gelsinler 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Tire35 Bizde 20 haftalık olduk haziranın son günleri gösteriyor ama bakalım oğlumuz ne zaman gelir artık ufak ufak hareketler pıt pıt hissediliyor
Sadiyes Haftadayızz 😍 10 haziran deniliyor doğum tarihi için ama belli de olmaz tabi. Cinsiyetimiz erkekmis detaylıda öğrendik yani. Detaylı ultrasona kadar kız sanıyorduk 😅
Seydaamuratt Sadiyes doktor hep kız mı dedi size. Bize de 13. Haftada erkek dediler 18. Haftada kız dediler iki farklı doktora gittim kız dedi. Önümüzdeki cuma günü detaylı randevum var 🙄 siz neler yaşadınız cinsiyet konusunda
Mamacita1 Kelebek33 Çok şükür şimdilik her şey yolunda gidiyor 😌 Normalde son adetime göre 23+6 olması gerekiyor ama detaylı ultrasonda 10 gün geride çıktı geç döllenme olduğu için o yüzden şu an 22+3 Bakalım doktor kontrolüme gidince ne çıkacak bilmiyorum 🤷🏼♀️ Detaylıda çıkan haftama göre 14 Haziran dedi doğumu ama bebiş ne zaman gelirse artık 🥰 Benimde oğlum olacak inşallah 💙 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🫶🏻🙏🏻
Melisiniz1205 Kelebek33 23+3 üz bizde 🤍 Haziran 6sı gibi doğum gözüküyor Allah’ın izniyle ama erkende olabilir tabi🐣 çok şükür güzel gidiyor
Ipek_2017 20+1 izin sezeryan doğumum. Aiialhın izniyle evlilik yıldönüm 20 Haziran da alıcam kucağıma. 2. Hamileliğim. Oğlumdan sonra Allah’ım kız evlat nasip etti. Gönlümüzce 💙💕. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Detaylı ultrosunu bekliyorum Heycanla🤲🏼
Emineliyaa Ipek_2017 Yaaa aynı gün doğum desenize olursa eğer… Benim oğlumda 20 haziran 2019 doğumlu 😅😅