minikoglumuz ay kadın doktor takıntım yok. Bölgede bi erkek doktora gidiyorum zaten. Çok da memnunum kendisinden ama doğum ebelerle gerçekleşiyor ya genelde, aslında o yüzden sordum. Ebeler nasıl? Nasıl davranıyorlar? Doğumhane nasıl? Sonrasında odaya alındığımda eşim direkt gelebilecek mi? Vs vs gibi sorular.
Normal doğum istiyorum, planlı sezaryen olsa direkt takipli doktorumdan gün alırdım ama normal olunca gün de alamıyorum işte.