minikmucizem1_ o ağrılar baya kötü oluyo ama normal. Yine de doktorla konuşmanız lazım🫤 Doktora deseydiniz serum ve serum şeklinde ağrı kesici takıyorlar. İlk başta oluyor biraz, çok artarsa git direk. Veya doktoruna bir yaz istersen. Ben kıvrandığımı biliyorum. Ama sürekli değil hani dakika bazlı bakabilirsin. Kahverengi akıntıysa çok korkmana gerek yok yine de tedbiri elden bırakma ayağa kalkmamaya çalış dinlenebildiğin kadar dinlen. Kabız olmamaya çalış.
Bende de kanama alanları var. Normalde haftada minimum 1 kere gidiyorum ama 2 haftadır gitmedim🥺 Benim lekelenmem daha ilk defa bu hafta bitti 🥰 bir kere daha bitmişti 2 günlüğüne peşine kanamam olmuştu. O anı unutamıyorum. Tuvalete gittim dedim ay ne güzel ne akıntı ne kanamam var. Hoop bir anda kan akmaya başladı tuvalette. Doktorum diyor kendi kendine nazar değdirmişsin😂