Kardelen_espark ben kesiden hiç rahatsız olmadım atılırken de sonrasında da. Temiz tutup iyi bakım yaparsanız cabucak iyileşir. Sezaryen kesisiyle hiç alakası yok bence sezaryende 7 kat farklı doku kesiliyor. Onun acısının yanında hiç birşey yani dediğim gibi acımadı bile zaten. Belki de sizde hiç gerek kalmaz kesisiz doğum yaparsınız. 🥰 Birde yapabilirseniz perine masajını bi araştırın benim fırsatım olmadı yapamadım ama perine masajı yapıp kesisiz doğum yapanlar da cok.