Firdevs hanım hakkında yazılanlara asla katılmıyorum bir hemşire olarak söylemeliyim ki bencde ona gidiyorum aşırı memnunum hayatımda bu kadar ilgili bir kadın doğum doktoru görmedim asla kimseyi bir şey için yargılayan bir doktor değildir gece 1 de bile kalkar sizin için hastaneye gelir öyle bir hekim Nuri beyi verdiğiniz tavsiyeye asla katılmıyorum aynı hastanede görev yaptım kesinlikle fazla lagubali ilgisiz bir hekim