nurduran42 tam diyabet demeyelim de hipoglisemim vardı hamile kalmadan zayıflayıp yediklerime dikkat etmiştim o yüzden ilaç kullanmıyordum. Şu an içinde değerlerime doktor çok iyi hamilelik hiç etkilememiş dedi. Bu ara biraz abarttım yediklerimi ama 3 ayda bir baktırdığım için değerlerim kaç bilmiyorum