13+4 gün oldum mide bulantısından çekmedim ama mide ağrısından felaket çektim şimdi lansor kullanıyorum daha iyi geldi şeker konusuna gelincede çok yükseliş ve düşüşler oluyo tedirgin oluyorum ha1c de yükseldi doktor kontrolüm var üç nisanda bakalım ne dicek