Özelle devlet arasında kalmak diye birşey olmaması lazım , maddiyatın varsa tabiki özel
Hem daha hijyenik hem daha konforlu hem daha iyi hissettiriyo insanı
Maddiyat yoksa devlet tercih edilir
O yüzden en fazla iki farklı özel hastane arasında kalınır bence ama devletle özel arasında kararsızlık olmamalı